• PHOENIX

    Više od 10.000 artikala u asortimanu ...

  • LOGISTIKA

    Prema načelima dobre distributivne prakse ...

  • TELEMARKETING

    Nabavite proizvode po dodatno povoljim uslovima - pozovite kontakt centar ...

  • BETTY
    BETTY

    Dinamičan program razvoja dobre apotekarske prakse ...

  • PHABIS

    Inovativna softverska podrška poslovanju apoteke ...

Smaller Default Larger

Obavještenje o projektu PHOENIX Pharmacy Partnership širom Evrope

 

PPPlogo

 

 

  • Najveća mreža za saradnju s apotekama u Evropi
  • Direktan pristup prodajnim i marketinškim uslugama kao i prednosti pri nabavci
  • Već oko 9.000 apoteka članica u 15 država

Mannheim/Bijeljina, 27. septembar 2016. godine – Projektom PHOENIX Pharmacy Partnership, kompanija PHOENIX koja pruža sveobuhvatnu zdravstvenu uslugu u 26 evropskih zemalja, objedinjuje programe saradnje sa partnerskim apotekama pod jednim imenom. Zahvaljujući saradnji lokalnih kompanija, članica Grupe, i značajnoj razmjeni znanja i iskustava, PHOENIX nudi partnerskim apotekama direktan pristup brojnim prodajnim i marketinškim uslugama, kao i razne pogodnosti pri nabavci.

Oko 9.000 samostalnih apoteka u okviru dvanaest programa za saradnju u 15 evropskih država već koristi prednosti programa PHOENIX Pharmacy Partnership. U okviru najvećeg programa za saradnju u Evropi, pod sloganom „Ključ uspjeha“, dvanaest lokalnih dobro pozicioniranih partnerskih programa daju mogućnost samostalnim apotekama i farmaceutskoj industriji nove mogućnosti za rast i novi potencijal na tržištu.

„Projektom PHOENIX Pharmacy Partnership, samostalnim apotekama i proizvođačima iz oblasti farmacije širom Evrope, želimo da pružimo poslovna rješenja prilagođena njihovim lokalnim i regionalnim potrebama“, kaže Oliver Windholz, predsjedavajući Upravnog odbora  PHOENIX Grupe. „Zahvaljujući prisutnosti u ukupno 26 država i dugogodišnjem iskustvu u oblasti farmaceutske veleprodaje i upravljanja apotekama, kompanija PHOENIX raspolaže opsežnim znanjem i poznavanjem lokalnih tržišta koje sada povezujemo u okviru projekta PHOENIX Pharmacy Partnership“, istakao Windholz.

PHOENIX Pharmacy Partnership je segment PHOENIX koncepta usluga „All-in-One“ namijenjenog farmaceutskim kompanijama. Za PHOENIX Grupu ovo je još jedan korak na putu ka najbolje integrisanoj kompaniji u oblasti pružanja zdravstvenih usluga.

Marketing klub apoteka ˝BETTY˝ je dio PHOENIX Pharmacy Partnership projekta.  Prepoznatljivim vizuelnim rješenjima, aktivnom promocijom kod krajnjih potrošača, edukacijama menadžera i zaposlenih u apotekama te proizvodima sopstvenog brenda, ˝BETTY˝ postavlja nove standarde na tržištu Bosne i Hercegovine i stvara komparativnu prednost čime se apoteke članice pozicioniraju kao lideri na polju usluge i inovacija.

Za dodatne informacije o projektu PHOENIX Pharmacy Partnership posjetite nas na: www.phoenix-pharmacy-partnership.eu

 

Kontakt osoba za komunikaciju s medijima

PHOENIX Pharma d.o.o.

Stefana Dečanskog bb

76 300 Bijeljina

Rogačići bb

71 000 Sarajevo

BiH 

Tijana Milić

Tel.: +387 (0) 55 233 200

E-Mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

 


Simpozijum farmaceuta RS u organizaciji FD RS, 23-24.09.2016.god., Banja Luka

 

osamnaest

 

U organizaciji FD RS održan je XVII SIMPOZIJUM FARMACEUTA REPUBLIKE SRPSKE sa MEĐUNARODNIM UČEŠĆEM, 23.09. i 24.09.2016.god. u Banja Luci, na temu:

„Alergija - bolest savremenog doba“.

Kompanija PHOENIX Pharma, kao i uvijek do sada, bila je podrška Simpozijumu, svjesna značaja same edukacije farmaceuta, za njihov budući rad i razvoj.

Betty tim je, u vrijeme pauze, organizovao Betty čajanku za sve učesnike Simpozijuma, na kojoj smo promovisali proizvode robne marke Betty, odnosno Betty čajeve, a uz ručak organizovan u ambijentu tvrđave Kastel u Banja Luci, upriličili smo druženje sa našim članicama MKA Betty.


 

 

Prva pokazna apoteka BETTY u Bosni i Hercegovini

 

sedamnaest  17.3

 

Polovinom septembra mjeseca, u Bijeljini je renovirana po svim BETTYstandardima, prva pokazna apoteka BETTY.

Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u apotekarskoj delatnosti i razmjeni znanja sa našim kolegama iz cijele Evrope, osmislili smo vizuelni identitet apoteke, koji ispunjava sve najsavremenije potrebe u farmaciji. Standardizovali smo sve elemente uređenja jedne apoteke tako da cjelokupni ugođaj u apoteci omogućava bolju preglednost i uslugu za korisnike.

Pored namještaja koji je dizajniran tako da korisnici mogu brzo i efikasno pronaći proizvod iz kategorije koja im je potrebna, te vidjeti ponudu komplementarnih proizvoda za zadovoljenje potrebe zbog koje su i došli u apoteku, posebno dizajnirana rasvjeta i odabir podne keramike i načina njenog slaganja doprinose boljem isticanju cjelokupne ponude apoteke i generišu veću kupovinu korisnika.

Uvođenjem standarda u unutrašnjem uređenju apoteke MKA BETTY nastavlja da bude lider u praćenju evropskih trendova u farmaciji i trudi se da apoteke članice što više približi krajnjim korisnicima.


 

 

BETTY Pharmacy aplikacija za mob.tel. (iOS i Android verzija)

 

sesnaest

 

BETTY Pharmacy je аplikаcijа zа vаs - аktivnu osobu sа svakodnevnom dinаmičnom rutinom, bilo da ste  sportista koji vodi računa o svojoj ishrani ili pаcijent sа hroničnim oboljenjima. Može vam pomoći dа ne propustite redovno uzimаnje dijetetskih suplemenаtа, lijekovа, preventivne medicinske preglede kao ni redovne posjete specijаlisti! Briga o vаšem zdrаvlju više neće biti tаko stresna i nаporna.

BETTY Pharmacy aplikacija nudi:

-     Informacije o širokom spektru nаših BETTY proizvodа, proizvedenih od strane nаjboljih evropskih proizvođаčа i pаžljivo odаbrаnih za nаše kupce;

-     Korisne informаcije zа svаki naš BETTY proizvod, koji nudimo u svim BETTY аpotekаma;

-     Posebаn odjeljаk 'Preporuku mjesecа', koji pruža informacije o proizvodima koje su na preporuci mjeseca po specijаlnoj cijeni, koji se mogu pronаći u svim BETTY аpotekаmа;

-     Intervju sа poznatom osobom iz nаjnovijeg izdаnja BETTY magazina, korisne sаvjete o zdrаvlju i zdravim životnim navikama i još mnogo zаnimljivih člаnаkа;

-     Put do najbliže BETTY apoteke i kartu sa lokacijama svih BETTY apoteka u Bosni i Hercegovini;

-     Podsjetnik za uzimanje lijekova i zakazane termine kod ljekara;


 

III Edu Pharm Akademija za članice MKA BETTY i posjeta Loli Ribar dd, Karlovac

 

 

cetrnaest

 

Najveći potencijal MKA BETTY su upravo ljudi koji rukovode apotekama članicama i koji misiju i viziju BETTY koncepta prenose do krajnjih korisnika, odnosno pacijenata. Upravo zato smo nastavili sa tradicijom edukacije naših saradnika, članica MKA BETTY.

U povodu toga, u prvoj polovini juna 2016.god. organizovali smo edukativno putovanje za članice MKA BETTY na nivou BiH, te spojili Edu Pharm Akademiju i posjetu fabrici ˝Lola Ribar dd˝ Karlovac, koja proizvodi dio asortimana proizvoda naše vlastite robne marke BETTY.

Predavač na III po redu Edu Pharm Akademiji, koja je održana u Termama Sveti Martin, bila je profesorica Melika Husić-Mehmedović, sa katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na temu: ''Značaj i uloga proizvoda sopstvene marke za samu apoteku''.

Profesorica je prezentovala trendove udjela proizvoda sopstvene marke na tržištima u svijetu, te ukazala da ovaj trend nedvosmisleno stiže i kod nas, te da smo u apotekarskom biznisu u BiH mi pioniri  koji razvijaju moderan način poslovanja, što zahtijeva dodatno angažovanje ali pruža i prednost u odnosu na konkurenciju.

Također, ukazala je na pojedine marketinške alate koji će pomoći apotekarima da lakše pronađu put za BETTY proizvode do krajnjeg potrošača, kao i na

mogućnost vezane prodaje ovih proizvoda sa vodećim brendovima na tržištu.

U sklopu putovanja, za naše partnere, organizovali smo posjetu i obilazak fabrike ˝Lola Ribar dd˝, gdje nam je domaćin bio gdin. Siniša Žanetić, Predsjednik uprave kompanije, koji je ovom prilikom održao prezentaciju o njihovom istorijatu, planovima, misiji i viziji, u sklopu koje je istakao i značaj saradnje sa MKA BETTY za njihovu kompaniju. Tokom obilaska fabrike, prošli smo sektore u kojima se proizvode BETTY proizvodi vlastite robne marke: štapići za uši, tupferi i vata, a takođe smo posjetili i tzv. „čistu sobu“, u kojoj se proizvode njihovi sterilni proizvodi. Akcenat je bio na prezentovanju kvaliteta materijala i izrade BETTY proizvoda, a naši saradnici bili su u prilici da vide i za koje druge evropske renomirane kompanije ˝Lola Ribar dd˝ uslužno izrađuje proizvode.

III Edu Pharm Akademija organizovana je u saradnji sa kompanijom Lek.

 


 

BETTY na društvenim mrežama - FACEBOOK

 

petnaest  15.2

 

Prateći međunarodne trendove, početkom aprila 2016. godine, Betty je pokrenuo i FACEBOOK stranicu i Instagram profil, sa ciljem da što većem broju korisnika Betty bude na dohvat ruke i putem društvenih mreža.

Želja nam je da svakodnevno na društvenim mrežama ponudimo zanimljive sadržaje putem kojih će se Betty BiH pozicionirati kod krajnjih korisnika, kao stranica vezana za zdravlje, pravilnu ishranu, porodicu i uopšteno sve što asocira na zdrav način života. Ponudićemo savjete, recepte, zanimljivosti, te u isto vrijeme promovisati naše Betty proizvode.

Pratite nas na:

 

https://www.facebook.com/BETTY-BiH-782901568408082/?fref=ts

https://www.instagram.com/bettybih/

 


 

Health Info Leaflets – zdravstveni informativni letci

devetnaest

 

Početkom aprila, u cijelom regionu, u svim Betty apotekama, pa tako i u Bosni i Hercegovini, implementiran je projekat Health Info Leaflets – zdravstveni informativni letci.

U želji da korisnici Betty apoteka uvijek dobiju savjet više, pripremili smo pisane informacije o dvanaest najčešćih zdravstvenih tegoba zbog kojih korisnici dolaze u apoteku, koje sadrže odgovore na najčešća pitanja na datu temu, kao i smijernice za olakšavanje tegoba.

Letci dolaze u apoteku u namjenski pripremljenom stalku, koji olakšava pozicioniranje na vidnom mjestu i njihovu jednostavniju dostupnost pacijentima.

 


 

 

Betty namještaj za apoteke – usvajanje visuala i postavka modela u oba RC centra BiH

 

trinaest

 

Posvećeni našem cilju jačanja tržišne pozicije apoteka članica MKA ˝BETTY˝ i povećanju njihove konkurentnosti u odnosu na ostatak tržišta, BETTY tim je u Q1 2016. godine intenzivno radio na pripremi budućeg uređenja enterijera apoteka članica.

Cilj nam je da u budućnosti apoteke više upravljaju svojim prostorom i asortimanom kao i da svoje planove kreiraju uzimajući u obzir potrebe savremenog kupca i njegove potrošačke navike. U RC Bijeljina i RC Sarajevo postavili smo modele budućeg izgleda enterijera Betty apoteka, kroz koji želimo pokazati svoju posvećenost modernizaciji uređenja apoteka.

Ovaj namještaj, osim iskoraka u estetici, predstavlja i komercijalno unapređenje samog prodajnog prostora apoteke jer svojim dizajnom i funkcionalnošću stvara osnovu za implementaciju category management-a, optimizaciju asortimana apoteke i povećanje njene profitabilnosti.

Namještaj sadrži i posebno izdvojene police sa zelenom pozadinom predviđene za pozicioniranje proizvoda vlastitog brenda BETTY, kako bi se ovi proizvodi još više približili krajnjem korisniku.

 


 

Plasiranje vatnog programa Betty PL proizvoda

 

jedanaest

Trenutno je na tržištu dostupno 7 novih proizvoda vatnog programasopstvene marke ˝BETTY˝ koji se sastoji od: štapića za uši, štapića za uši sa graničnikom, vate, blazinica, vlažnih maramica u malom i velikom pakovanju, te tufera za dojilje.. Radi se o proizvodima široke potrošnje. Nakon analize prisutnih proizvoda na našem tržištu, kako u apotekama tako i u maloprodajnim objektima robe široke potrošnje, proizvodi su dostupni po konkurentnim cijenama.

Paket vatnog programa Betty PL proizvoda sadrži:

 

NAZIV  PROIZVODA
BETTY  VATA  SENSITIVE  100 g
BETTY  ŠTAPIĆI  ZA  UŠI  A 60  SA  GRANIČNIKOM
BETTY  ŠTAPIĆI  ZA  UŠI  A  200
BETTY  ULOŠCI  ZA  GRUDI  A  30
BETTY  VLAŽNE  MARAMICE  A  24
BETTY  BLAZINICE  SENSITIVE  A  80
BETTY  VLAŽNE MARAMICE  BABA  72

 

 

 


 

 

Plasiranje Betty čajeva

 

dvanaest

 

Nakon prvih proizvoda vlastitog brenda Betty, nastavili smo sa trendom širenja ponude Betty proizvoda visokog kvaliteta i apotekama ponudili široku paletu Betty čajeva. Dakle, na tržištu BiH, dostupni su čajevi vlastite robne marke ˝BETTY˝. Pripremili smo 15 dobro poznatih vrsta čajeva:

 

NAZIV PROIZVODA
BETTY ČAJ BIJELI SLJEZ 100 g
BETTY ČAJ BRUSNICA FILTER 20
BETTY ČAJ KAMILICA FILTER 20
BETTY ČAJ KAMILICA 40 g
BETTY ČAJ KOPRIVA FILTER 20
BETTY ČAJ MATICNJAK FILTER 20
BETTY ČAJ MENTA 30 g
BETTY ČAJ MENTA FILTER 20
BETTY ČAJ ZELENI FILTER 20
BETTY ČAJ KADULJA FILTER 20
BETTY ČAJ UVA FILTER 20
BETTY ČAJ KANTARION FILTER 20
BETTY ČAJ SENA FILTER 20
BETTY ČAJ ZOVA FILTER 20
BETTY ČAJ DJUMBIR.LIM.FILTER 20

 

 

Aktivnosti cijelog tima BETTY su usmjerene ka pozicioniranju ovih proizvoda kod krajnjih korisnika, kao proizvoda prvog izbora pri kupovini jer se mogu pronaći samo u apotekama članicama MKA ˝BETTY˝, a prvenstveno zbog visokog kvaliteta i konkurentne cijene. Preporuke zaposlenih u apotekama i pozicioniranje proizvoda trebaju da doprinesu njihovoj afirmaciji, uz značajnu zaradu za samu apoteku. Stvaranjem navike kupovine ovih proizvoda kod korisnika, dodatno ih vežemo za apoteku.

 

 


 

 

Plasiranje Betty galenskih proizvoda u RS

 

 

Za kupce u RS, dodatno smo ponudili asortiman galenskih proizvoda.

Galenski proizvodi sopstvene marke ˝BETTY˝su modernog dizajna i visokog kvaliteta, izrađeni samo za potrebe apoteka članica MKA ˝BETTY˝, za tržište RS.

Betty galenski proizvodi izloženi su na vidnom mjestu u apoteci. Oni su prva preporuka jer se mogu pronaći samo u apotekama članicama MKA ˝BETTY˝.

 


 

 

Plasman i distribucija prvih 17 Betty PL proizvoda na tržište FBiH

 

devet

 

MKA ˝BETTY˝ je nastavio sa jačanjem brenda, uvodeći vlastitu robnu marku BETTY.

Za prvih 17 proizvoda pod vlastitim brendom ˝BETTY˝ koji će se distribuirati na tržištu FBiH, pripremili smo dobro poznate i frekventne kozmetičke proizvode, uz što efikasnije predstavljanje istih na polici koja služi isključivo za izlaganje ˝BETTY˝proizvoda.

Paket prvih 17 Betty PL proizvoda sadrži:

 

NAZIV PROIZVODA
BETTY KREMA ZA BEBE PROTIV OJEDA 30 ml
BETTY KREMA ZA BEBE 185 ml
BETTY CINKOVA PASTA 15 ml
BETTY GROŽĐANA MAST 5 ml
BETTY GLICEROL 50 ml
BETTY KREMA 24h ZA LICE 50 ml
BETTY KREMA ZA RUKE 50 ml
BETTY KREMA ZA STOPALA 50 ml
BETTY MEDICINSKI VAZELIN 100 ml
BETTY PANTENOL MAST 30 g
BETTY RIBLJA MAST 30 g
BETTY SKIDAČ LAKA ZA NOKTE 50 ml
BETTY ULJE BADEM 50 ml
BETTY ULJE KANTARION SPOLJA 50 ml
BETTY ULJE KANTARION UNUTRA 50 ml
BETTY UREA KREMA 10% 100 ml
BETTY UREA KREMA 5% 100 ml

 

 


 

 

Promocija Betty PL proizvoda za kupce u FBiH, 18.12.2015.god.

 

osam

 

 

Da li ste znali da je sam brend Coca Cola 20 puta vredniji od cjelokupne materijalne imovine ovog poznatog proizvođača napitaka? Mnogo je primjera gdje vrijednost brenda prevazilazi imovinu samog proizvođača jer upravo je brend ono čemu potrošači vjeruju i sa čim se poistovjećuju.

Kako bi još više približili brend ˝BETTY˝ potrošačima i ušli u njihovu svakodnevicu, Marketing klub apoteka ˝BETTY˝ pripremio je 20 novih proizvoda, pod sopstvenom markom ˝BETTY, koji će biti dostupni ekskluzivno u apotekama članicama MKA ˝BETTY˝, od sada i na cijeloj teritoriji naše zemlje.

Promocija proizvoda je održana u hotelu ˝Sarajevo˝, 18.12.2015.godine, u prisustvu rukovodilaca apoteka članica MKA ˝BETTY˝ iz FBiH. U ugodnoj atmosferi iskoristili smo prilku da unaprijedimo njihova znanja predavanjima prof. dr. Melike Husić-Mehmedović na temu istorije, razvoja i značaja sopstvenog brenda sa iskustvima kako u inostranstvu tako i kod nas, te predavanjima psihologa Aide Dolić, koja je u svojoj prezentaciji dala nekoliko korisnih savjeta kako se nositi sa stresom u poslovnom okruženju.

Za prve proizvode odabrali smo upravo one koji su namijenjeni širokoj populaciji, kako bi naš brend ˝BETTY˝ušao u što više domaćinstava i još više postao sastavni dio svakodnevnice. Proizvode krasi savremen dizajn, visok kvalitet i pristupačne cijene a u svakoj apoteci možete ih pronaći na, specijalno za njih predviđenoj, promotivnoj polici.

 


 

 

InPho Care projekat u saradnji sa Berlin Chemie Menarini - Savjetovanje o tretiranju problema sa probavom hrane i nadutosti

 

sedam

 

Savjetovanje, prevencija i briga o zdravlju stanovništva neki su od ključnih zadataka zaposlenih u apotekama. Kako bi im olakšali savjetodavnu ulogu koju svakodnevno pružaju korisnicima, ˝BETTY˝ tim je osigurao komunikacijske materijale za savjetovanje na temu tretiranja problema sa probavom hrane i nadutosti.

Datum kada smo organizovali da u apotekama dodatno informišemo pacijente o problemima sa probavom, bio je 13.novembar 2015.godine. Jesen je i doba godine kada su ovi problemi najizraženiji i zato smo odabrali da za savjetovanje osiguramo materijale upravo za ove indikacije.

Materijali su bili namijenjeni njihovim korisnicima i sadržavali su: B2 plakat koji smo pozicionirali u izlogu apoteke jer je sadržavao informaciju kada će se u apoteci održati savjetovanje na ovu temu i liflete, koji su sadržali više informacija o simptomima i terapiji i koji su bili namijenjeni podjeli krajnjim korisnicima (pacijentima), na dan samog savjetovanja.

Partner savjetovanja na temu tretiranja problema sa probavom hrane i nadutosti je kompanija BERLIN-CHEMIE MENARINI.

 


 

 

II Edu Pharm Akademija, oktobar 2015.god., Kranjska Gora

 

sest  6.3

 

Najveća vrijednost svake kompanije bez obzira na veličinu, čine ljudi koji u njoj rade. Imajući u vidu ovu činjenicu, Marketing klub apoteka ˝BETTY˝, pored investiranja u različita marketinška sredstva, posebnu pažnju posvećuje i edukaciji zaposlenih u apotekama članicama.

Druga po redu Edu Pharm Akademija na temu značaj PL proizvoda, organizovana je u saradnji sa farmaceutskom kompanijom Lek, u oktobru 2015.god., na Kranjskoj Gori, gdje su učestvovali rukovodioci gotovo svih apoteka članica MKA ˝BETTY˝ u dvije grupe.

Predavači su bili sa velikim iskustvom  iz apotekarske prakse, koji su direktno bili zaduženi za transformaciju nekada tradicionalnog najvećeg lanca apoteka u Sloveniji ˝Lekarne Ljubljana˝ u savremen evropski lanac apoteka, spreman da se suoči sa novim zahtjevima tržišta, nastalim razvojem informacionih tehnologija i velikom dostupnošću informacija našim korisnicima.

Među predavačima našli su se: Marko Jaklić, vršilac dužnosti direktora Lekarni Ljubljana od 2008 do 2013 god., Marko Žnidaršič, nekadašnji zamjenik direktora Lekarni Ljubljana zadužen za finansije i kontroling i Peter Romavh konsultant, koji je radio na treningu zaposlenih u  Lekarni Ljubljana, po modelu konsultantske kuće koja je trenirala i zaposlene u švajcarskom lancu samostalnih apoteka ¨Toppharm˝.

6.1

 


 

Pokretanje redizajniranog web sajta i promocija web shop-a

 

 pet

 

Prateći nove trendove i razvoj samog Marketing kluba apoteka BETTY redizajnirali smo naš postojeći web sajt, koji sada raspolaže novim funkcionalnostima.

Pored bolje preglednosti i prilagođavanja samog sajta krajnjem korisniku, te promocije proizvoda sopstvene marke BETTY, otvoren je i novi dio sajta koji je dostupan samo apotekama članicama uz predhodnu prijavu. U ovom dijelu sajta nalaze se informacije za stručnu javnost, aktuelnosti u MKA BETTY namijenjene zaposlenima u apotekama članicama, te web shop.

 Putem web shop-a apoteke mogu poručiti dodatne alate za promociju apoteke i unapređenje prodaje, te sve materijale koji su neophodni za uspješno obavljanje posla. Pristup web shop-u olakšava apotekama nabavku ovih materijala, koji im se isporučuju na ruke, tako da značajno štedi i vrijeme zaposlenih u apotekama. Stalnim širenjem asortimana koji je u ponudi na web shop-u, pokušavamo da obezbijedimo materijale za sve potrebe apoteka članica.

 


 

 

Plasman i distribucija prvih 16 Betty PL proizvoda na tržište RS

 

cetiri

 

Za prvih 16 proizvoda pod sopstvenim brendom ˝BETTY˝ koji će se distribuirati na tržištu RS pripremili smo dobro poznate kozmetičke proizvode.

Kako bi što efikasnije predstavili proizvode potrošačima pripremili smo i policu za izlaganje isključivo ˝BETTY˝proizvoda.

Paket prvih 16 Betty PL proizvoda sadrži:

 

 

NAZIV PROIZVODA
BETTY BEBI KREMA PROTIV OJEDA 30ml
BETTY BEBI KREM 185 ml
BETTY CINKOVA PASTA 15 ml
BETTY GLICEROL 50 ml
BETTY KREMA 24h ZA LICE 50 ml
BETTY KREMA ZA RUKE 50 ml
BETTY KREMA ZA STOPALA 50 ml
BETTY MEDICINSKI VAZELIN 50 ml
BETTY PANTENOL MAST 30 g
BETTY RIBLJA MAST 30 g
BETTY SKIDAC LAKA ZA NOKTE 50 ml
BETTY ULJE BADEM 50 ml
BETTY ULJE KANTARION SPOLJA 50 ml
BETTY ULJE KANTARION UNUTRA 50 ml
BETTY UREA KREM 10% 100 ml

BETTY UREA KREM 5% 100 ml

 

 


 

 

Promocija BETTY PL proizvoda za članice MKA BETTY u RS, Etno selo Stanišić, 26.06.2015.god.

 

tri

 

Sva naša energija do sada, bila je usmjerena na pozicioniranje BETTY brenda kod naših korisnika.

Prateći svjetske trendove i sa željom da budemo prisutni u domovima naših korisnika za apoteke članice MKA BETTY pripremili smo proizvode pod sopstvenim brendom BETTY. Ovi proizvodi će se moći pronaći isključivo u apotekama BETTY i samim tim će dodatno vezati korisnike za apoteku. 

Proizvode BETTY odlikuje vrhunski kvalitet, uz umjerenu cijenu i značajnu zaradu za samu apoteku. Za početak smo pripremili 16 proizvoda za tržište RS, namijenjenih širokoj populaciji korisnika a kako bi dodatno istakli novi asortiman u apotekama pripremili smo i posebno dizajnirane police za njihovo izlaganje, uz akcenat na apotekarskom kvalitetu i pouzdanosti. Promocija ovih proizvoda održana je u Etno selu Stanišić, 26 juna.2015.god.

 


 

III Kongres farmaceuta BiH – druženje sa Betty kupcima, 14-15.05.'15.god.

 

dva

 

U Sarajevu je održan III Kongres farmaceuta Bosne i Hercegovine sa međunarodnim učešćem, na temu „Farmacija zasnovana na dokazima“, na kome se promovisala farmacija i njena važnost kako bi se podigla svijest i ukazalo na neophodnost ispravne komunikacije između farmaceuta kao zdravstvenih radnika i pacijenata.

Kompanija PHOENIX Pharma dala je podršku Simpozijumu, imajući u vidu činjenicu da za učesnike, Kongres znači kontinuitet u nastojanju da prate najnovija dostignuća iz oblasti farmaceutske nauke i struke.

BETTY tim se i ovaj put potrudio da zaposleni u apotekama, članicama MKA BETTY, koji su prisustvovali ovom Kongresu, dobiju nešto više jer BETTY je ˝Više od apoteke˝. U prelijepom ambijentu bašte hotela Crystal priredili smo večernje druženje uz jazz muziku.

U pauzi za ručak drugog dana Kongresa, organizovali smo vožnju kočijama do vrela Bosne, što je mnoge od naših članova vratilo u neka davna vremena. Na ugodnom majskom suncu, uz muziku 80-ih, upriličili smo druženje. 

 


 

 

InPho Care projekat u saradnji sa Lek-om

Alergiju nazivaju i bolest modernog doba. U susret sezoni alergija za korisnike BETTY apoteka smo pripremili informativne zdravstevene liflete, kako bi na vrijeme prepoznali prve simptome i  javili se svom farmaceutu ili ljekaru, te pravovremeno preduzeli preventivne mjere za ublažavanje tegoba koje ova bolest nosi.

Istovremeno, osoblje apoteka je dijelilo savjete svim korisnicima o alergijama i odgovaralo na njihova pitanja vezano za ovu tegobu. Ova aktivnost najavljena je plakatima u izlozima apoteka, kako su zainteresovani korisnici mogli ciljano doći po informacije u terminu kada je osoblje imalo dovoljno vremena, da sa njima detaljno razgovara o ovoj tegobi.